neděle 4. ledna 2015

How I Stay Positive


Během minulého roku jsem se neuvěřitelně změnila. Z pesimistické vystresované holky s depresemi jsem přešla na optimistickou věčně pozitivní usměvavou holku. Ne, že bych na tom předtím byla hrozně špatně, ale teď je to tisíckrát lepší. Vůbec jsem si nevěřila a nenáviděla jsem sama sebe, zevnitř i zvenku. A to rozhodně nebylo dobrý. A tak jsem si jednoho dne řekla, že už s tím musím přestat, že si musím začít vážit toho, že mám rodinu, kamarády, jsem na dobré škole, prostě skvělý život. A vážit si hlavně toho, že žiju, že jsem zdravá. Žijeme jenom jednou a to jsem si tak nějak uvědomila a řekla si, že budu šťastná. Není to to, co všichni chtějí? Být šťastní? Podle mě to není jen o tom, že se to stane... že s tím nemůžete nic udělat, to je blbost. Je to volba. Chcete být šťastní? Buďte. Udělejte s tím něco. Vím, že to nejde pokaždé, že někdy prostě vážně v tu chvíli šťastní být nedokážete, ale většinu času ano. Važte si toho, že jste naživu. Splňte si své sny a přání.
Nejste spokojení třeba s tím jak trávíte čas nebo se svojí postavou, to je jedno, ať už je to cokoliv a vy víte, že to můžete změnit, akorát musíte chtít, změňte to. Hned teď. Ne zítra, okamžitě. Nikdy nevíte, co zítřek přinese.
Proto jsem pořád tak šťastná. Samozřejmě, že mám občas špatnou náladu, to úplně každý. Ale nenechám si dobrou náladu zničit něčím, co je vlastně nic. Je jasné, že občas se stane něco hodně špatného, co vám veškerou pozitivitu zašlape do země, ať už chcete nebo ne. To hold patří k životu. Ale pokud s tím můžete něco udělat, udělejte.

Žádné komentáře:

Okomentovat